Customer Reviews - Page 12

Customer Reviews

Read what our customers say about our Premium Cheating Software.

  1. P7 Is The Kinda Place

    Started by Critycal, 17th May 2008
    3 Pages
    1 2 3
    aimbot, awesome, ea, fire, forum, fucking, hack, hacks, kej, legit, lol, net, p7, project, project-7, question, triggerbot, vip
    22 Replies
    3,018 Views
  2. Poll Poll: Why P7...

    Started by Suddenvegatable, 16th May 2008
    2 Pages
    1 2
    2, 4, clan, easy, fuck, fucking, hack, hwid, legit, lol, p7, pwns, server, vip
    10 Replies
    1,855 Views
  3. If p7 made night clubs..

    Started by Savage Northern Rat, 15th May 2008
    aimbot, cheat, fast, features, fum1n, hacks, legit, lifetime, lol, multihack, p7, price, rifk, shit, test, tf2, undetected, vector, ventrilo, wh, world
    9 Replies
    1,656 Views
  4. Omg admin ban himself!?!?!?

    Started by Nightzslayer, 14th May 2008
    2 Pages
    1 2
    admin, funny, guy, hacks, job, jpg, lol, noob, p7, poor, proof, rifk, rofl, server, ye
    11 Replies
    2,011 Views
  5. T3h best hackz in tzhe w0rld!!

    Started by w8621, 14th May 2008
    0 Replies
    543 Views
  6. name stealing ROFL

    Started by Nightzslayer, 12th May 2008
    2 Pages
    1 2
    admin, awesome, fucking, guy, hacks, job, list, lol, mute, noob, p7, rifk, rofl, server, shit, steam
    12 Replies
    2,401 Views
  7. WOW guys..

    Started by XFI, 10th May 2008
    2 Pages
    1 2
    admin, aimbot, config, css, ea, fuck, hack, jpg, lol, mute, p7, server, shit, vac, wow
    15 Replies
    2,407 Views
  8. Best hack on the market!

    Started by rev0lution, 14th April 2008
    !, 5, hack, legit, lol, p7, question, rage, vip, vip hack, ye
    5 Replies
    954 Views
  9. FUCKING WTF???

    Started by xTazy, 9th May 2008
    2 Pages
    1 2
    buy, fucking, fum1n, hack, j00, kej, lol, mute, nigger, p7, rofl, sex, ty, vac
    11 Replies
    1,862 Views
  10. Name stealing and anti mute oh my

    Started by Ivan, 6th May 2008
    2 Pages
    1 2
    admin, css, epic, fucking, fum1n, funny, hacked, jpg, lifetime, lol, mute, p7, rifk, rofl, shit, vac, vac bans, vip, wow
    12 Replies
    2,142 Views
  11. 3 minutes in a server and..

    Started by Suddenvegatable, 8th May 2008
    2 Replies
    766 Views
  12. HardCore's thoughts about VIP Hack.

    Started by mencore, 7th May 2008
    aimbot, cracked, features, fum1n, gaming, hack, hacks, jpg, leaked, legit, mute, ownage, p7, server, shit, triggerbot, vip, vip hack, ye
    8 Replies
    1,454 Views
  13. This is 1337. Seriously, come see.

    Started by keith2154, 15th April 2008
    2 Pages
    1 2
    hack, hacks, job, jpg, knife, p7, post, project, project7, server, steam, vac, vac2, videos, vip, vip hack, wow, youtube
    13 Replies
    2,216 Views
  14. P7 is the best out there

    Started by bloatedpenguin, 3rd May 2008
    buy, config, fear, gold, hack, hacker, legit, lol, p7, sell, sky, vip, world, wow
    5 Replies
    1,077 Views
  15. Holy shit.

    Started by zeblun, 26th April 2008
    easy, fucking, hack, hacker, hacks, jpg, p7, private, rage, server, shit, vip
    3 Replies
    788 Views
  16. Sick Fuck

    Started by Toxicity, 26th April 2008
    awesome, cheap, fuck, hack, p7, sick
    5 Replies
    935 Views
  17. P-7 VIP

    Started by Blazed, 14th April 2008
    buy, easy, fucking, hack, hacks, lol, p-7, p7, project, project-7, red, server, vip, wow
    4 Replies
    1,171 Views
  18. Get off the pube hack... LOL!

    Started by w8621, 23rd April 2008
    hack, legit, lol
    5 Replies
    1,136 Views
  19. 10 mins of pwnage

    Started by roflcopter1, 22nd April 2008
    7, jpg, lol, rage, vip
    4 Replies
    901 Views
  20. New York Times calls it a 5star hack!

    Started by Cpt. Rofl Cake, 31st March 2008
    2 Pages
    1 2
    !, 4, 5, 7, clan, guy, hack, hacks, hax, lol, money, p7, post, question, rofl, server, undetectable, vac, vista
    16 Replies
    2,069 Views

Forum Information and Options

Moderators of this Forum

Thread Display Options

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Order threads in...

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.

Icon Legend

Contains unread posts
Contains unread posts
Contains no unread posts
Contains no unread posts
More than 10 replies or 25 views
Hot thread with unread posts
More than 10 replies or 25 views
Hot thread with no unread posts

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in