Customer Reviews - Page 13

Customer Reviews

Read what our customers say about our Premium Cheating Software.

  1. Get off the pube hack... LOL!

    Started by w8621, 23rd April 2008
    hack, legit, lol
    5 Replies
    1,251 Views
  2. 10 mins of pwnage

    Started by roflcopter1, 22nd April 2008
    7, jpg, lol, rage, vip
    4 Replies
    999 Views
  3. New York Times calls it a 5star hack!

    Started by Cpt. Rofl Cake, 31st March 2008
    2 Pages
    1 2
    !, 4, 5, 7, clan, guy, hack, hacks, hax, lol, money, p7, post, question, rofl, server, undetectable, vac, vista
    16 Replies
    2,297 Views
  4. W1n

    Started by appz, 14th April 2008
    2, 4, 5, cheat, counter, counter strike, cs:s, fum1n, hack, ownage, p7, project, project-7, strike
    4 Replies
    990 Views
  5. Even works for surf!

    Started by doodlehead, 16th April 2008
    2 Pages
    1 2
    7, aimbot, buy, fum1n, hack, hacker, haxor, jpg, lol, p7, vip, world
    11 Replies
    1,863 Views
  6. Completely satisfied

    Started by Shorn, 18th April 2008
    buying, cheap, hack, job, legit, live, lol, p7, price, rage, rifk, ty, wow
    6 Replies
    1,206 Views
  7. Too good to be true

    Started by Pieru, 19th April 2008
    5, 7, aimbot, buy, buying, config, css, hack, hacks, legit, pwns, server, vip, wow
    4 Replies
    970 Views
  8. P7 PWNAGE

    Started by MADOG2222, 18th April 2008
    2, 5, 7, hack, lol, p7
    2 Replies
    712 Views
  9. It rapes

    Started by kejnajn, 14th April 2008
    hack, kej, sick
    2 Replies
    777 Views
  10. cant go wrong

    Started by 1nd1c4, 14th April 2008
    5, aimbot, awesome, cs:s, css, fps, hacks, legit, ownage, p7, ty, vip, win
    1 Replies
    761 Views
  11. Best Hax

    Started by Cheen, 14th April 2008
    buy, css, fucking, hacks, hax, money, p7
    1 Replies
    682 Views
  12. Choose Only The Best

    Started by h3rm1t, 14th April 2008
    5, cheat, counter, counter strike, cs:s, fum1n, hack, ownage, p7, project, project-7, strike
    0 Replies
    708 Views
  13. pr0.

    Started by Hobo, 14th April 2008
    2, hacks, legit, lol, p7, rage, server, triggerbot
    2 Replies
    735 Views
  14. The Greatest.

    Started by David, 13th April 2008
    4, 5, 7, hack, legit, p7, project, project-7, shit, shitty, ty
    2 Replies
    761 Views
  15. This is why P7 is fun.

    Started by nsane, 13th April 2008
    2 Pages
    1 2
    forum, fps, free, fum1n, j00, lol, p7, rifk
    11 Replies
    1,947 Views
  16. Uber 1337! And..

    Started by Jechob, 13th April 2008
    !, 7, hack, p7, windows, xp
    2 Replies
    785 Views
  17. Insane hack !

    Started by solid_master, 2nd April 2008
    hack, hax, jpg, lol, rage, thank you, wow
    5 Replies
    968 Views
  18. One of the best hacks period

    Started by n1ck, 20th March 2008
    2 Pages
    1 2
    buy, buying, epic, hacks, lifetime, money, p-7, p7, scam, shit, shitty, ty, videos, vip
    14 Replies
    2,242 Views
  19. Great Hack

    Started by deboy, 31st March 2008
    2 Pages
    1 2
    aimbot, css, fps, hack, legit, lol, ownage, p7, post, pure, rage, ty, vip, vip hack, ye
    16 Replies
    2,075 Views
  20. Best HACK

    Started by The John, 24th March 2008
    !, 2, 4, 7, aimbot, hack, legit, p7, rage
    6 Replies
    1,293 Views

Forum Information and Options

Moderators of this Forum

Thread Display Options

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Order threads in...

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.

Icon Legend

Contains unread posts
Contains unread posts
Contains no unread posts
Contains no unread posts
More than 10 replies or 25 views
Hot thread with unread posts
More than 10 replies or 25 views
Hot thread with no unread posts

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in