Project-7 | Customer Review by Bushwick [English/German]

User Tag List

Blog Entries
    2

Project-7 | Customer Review by Bushwick [English/German]

Hey community and future P7 users,
    In search of the right cheat, I stumbled across many publishers who promised a lot but could not stick to their own rules in retrospect. Last but not least, I came across project-7. Due to the many negative comments around November 2018, I did not do anything at first and did not buy this cheat, then I jumped over my shadow this year and bought this cheat.
    I use the cheat for a few days in the endurance test and would like to send you my REVIEW!

Forum:
    My first insights from the forum were a bit negative. It was a bit confusing for me and the first thing I found was the confusing reviews of some USER. Since I had no desire to identify the bad English, I continued to look and discovered the Free User Section, with a lot of negative has failed or just dusted by posts that are several years old. After a few minutes gewöhnunsphasen I could (unmistakably) find the buy button which led me directly to the purchase of the cheat. Here, I wanted to first look at the features of the cheat me. Of course I only found this after clicking on the buy button. The features list is very clear and understandable.
    - initially confusing
    - Many negative comments from FREEUSERN
    - too few reviews from the users
    - Very monotonous
    - Quick find of the purchase button
    - FreeUser section a bit dusty
    - Feature list very clear and understandable.

Team / Community / Social Media:

When I looked around in the forum, I heard directly, as Premium USER is the premium section unlocked.
    This will allow you to download the cheat and chat with other premium users as well as share settings or tips.
    The team also offers a HELP SECTION for the premium users, if they have problems with the cheat or something else.
    So far I have been able to say that the premium community is very nice, just like the TEAM of Project-7. After some lengthy searches, I also found
    the Project-7 in Facebook, Twitter and Youtube is active, which of course makes me very happy. Unfortunately there is a minus that Project 7 does not offer its own Teamspeak server or Discord server to the users. (If available, I apologize and would change this later.
    Summary:
    - Sufficient support from the team
    - Communicative community
    - Nice community
    - Sufficient help outside the helpsection
    - Negative FreeUser (HATER)
    - Facebook available
    - Youtube available
    - Twitter available
    - NO TS³ or Discord available!

The product:
    Now it was time that I take a closer look at the product.
    For one month I pay 24.95 € [about 30 ~ 31 days], for 10 weeks [70 days] I pay 39.99 € and for one year 99.95 €.
    There is a positive point. The year offer is extremely favorable for such a cheat. However, I have decided for the 10 weeks since
    they are really priced for 40 € every 70 days (quasi 2 months +). At first I had a few problems with the system of the cheat, but after
    I already had some experiments on it and can now assert myself as a professional: D. The cheat is undetected in 2006 which gives this cheat a big plus point.
    He unfortunately has very few features what gives him a few - points, because no RAGE settings are possible. When I adjusted everything to my liking, I played the first round MM and was able to see how well the AIMBOT and the Trigger Bot are running. I am extremely pleased with the settings and have not noticed as Legit Cheater in the last 20 matches. Of course I had some moment when the Aimbot focused someone through the Smoke and I killed him, but this was always as luck of the opposing team as well as my interrogation. I am very glad that I found this cheat. In addition, there is a big plus for the cheat as it is possible to use it in FACEIT, ESEA, etc. Whereby my FaceIT test will be uploaded next week.
    Summary:
    - Good protection (undetected since 2006)
    - Little feature
    - The features run smoothly, there is no FAULT !!!!
    - Settings are freely adjustable, ingame as well as .txt (Settingfile)
    - Complicated start with the cheat
    - Value for money is good.
    Aimbot / Trigger:
    - no jerking
    - If the bone is set correctly, it will also be fixed exactly.
    - Trigger sometimes a bit too fast (settings conditionally)
    - Trigger still works fine and hardly any problems
    ESP:
    - Appears only when needed.
    - ESP is a FEATURE which I actually do not use, so it lacks REVIEW on this page.

------
    ------------------------
    ------------
    ------------------------------
    ------
    ------------------------------------------------------
    ------------------
    ------------------------
    ------------------------------

and now the SAME REVIEW in GERMAN for NEWCUSTOMER.
    [DEUTSCH REVIEW]
    Hey Community und zukünftige P7 User,

Auf der Suche nach den Richtigen Cheat bin ich schon über viele Publisher gestolpert die viel versprochen haben aber im Nachhinein sich nicht an die eigenen Regeln halten konnten. Zu guter Letzt bin ich auf project-7 gestoßen. Aufgrund der Vielen Negativen Kommentare um November 2018 habe ich zuerst nichts unternommen und mir diesen Cheat nicht gekauft, dann bin ich dieses Jahr über meinen Schatten gesprungen und habe diesen Cheat gekauft.
    Den Cheat benutze ich schon einige Tage im Dauertest und möchte euch hiermit meine REVIEW übermitteln!

Forum:
    Meine ersten Einblicke vom Forum waren etwas Negativ. Es war für mich etwas unübersichtlich und das erste was ich gefunden hatte waren zunächst die unübersichtlichen Reviews einiger USER. Da ich keine Lust hatte das schlechte Englisch zu identifizieren habe ich weiternachgeschlagen und die Free User Section entdeckt, wobei vieles Negativ ausgefallen ist oder einfach nur Eingestaubt von Beitragen die Mehrere Jahre alt sind. Nach einigen Minuten gewöhnunsphasen konnte ich (unübersehbar) den Kauf Button finden welche mich direkt zum Kauf des Cheats geführt hat. Dabei ist wollte ich eigentlich zunächst die Features des Cheat mir ansehen. Diese Fand ich natürlich erst nach den Klicken auf den Kauf Button. Die Features Liste ist sehr übersichtlich und verständlich.
    - Anfangs unübersichtlich
    - Viele Negative Kommentaren von nicht USERN
    - zu wenige Reviews von den Nutzern
    - Sehr eintönig
    - Schnelles auffindes des Kaufbuttons
    - FreeUser Section etwas staubig
    - Feature Liste sehr übersichtlich und verständlich.

Team/Community/Socialmedia:
    Als ich mich etwas im Forum umgeschaut habe, habe ich direkt vernommen, als Premium USER wird einen die Premium Section freigeschaltet.
    Dadurch kann man den Cheat downloaden und sich mit anderen Premium Usern unterhalten wie auch Settings oder Tipps austauschen.
    Das Team bietet zudem ein HELP SECTION für die Premium User, falls sie Probleme mit den Cheat haben oder diverses anderes.
    Bisher konnte ich sagen das die Premium Community sehr nett ist, genau wie das TEAM von Project-7. Nach etwas längeren Suchen konnte ich zudem feststellen
    das Project-7 in Facebook, Twitter und Youtube Aktiv ist, was mich natürlich sehr Freut. Leider ein Minus ist dabei das Project 7 kein eigenen Teamspeak Server oder Discord Server den Usern anbietet. (Falls vorhanden ist, bitte ich um entschuldigung und würde dies nachträglich ändern.
    Zusammenfassung:
    - Ausreichend Support vom Team
    - Kommunikative Community
    - Nette Community
    - Ausreichende Hilfe außerhalb der Helpsection
    - Negative FreeUser (HATER)
    - Facebook vorhanden
    - Youtube vorhanden
    - Twitter vorhanden
    - KEIN TS³ oder Discord vorhanden!

Das Produkt:
    Nun wurde es Zeit das ich das Produkt etwas genauer unter die Lupe nehme.
    Für einen Monat zahle ich 24,95€ [ungefähr 30~31 Tage], für 10 Wochen [70 Tage] zahle ich 39,99€ und für ein Jahr 99,95€.
    Ein Positiven Punkt gibt es. Das Jahres Angebot ist äußerst Günstig für solch ein Cheat. Jedoch habe ich mich für die 10 Wochen entschieden da
    sie wirklich Preisgünstig sind für 40€ alle 70Tage (Quasi 2 Monate+). Anfangs hatte ich ein paar Probleme mit den System des Cheats Klarzukommen, aber nach
    einigen Versuchen hatte ich es schon drauf und kann mich nun als Profi behaupten :D. Der Cheat ist seid 2006 undetected was diesen Cheat ein großen Plus PUNKT gibt.
    Er verfügt leider unter sehr wenigen Features was ihn ein paar - Punkte gibt, da damit keine RAGE Settings möglich sind. Als ich alles mögliche nach meinen Belieben eingestellt habe, habe ich die ersten runden MM gespielt und konnte feststellen wie gut der AIMBOT und der Trigger Bot läuft. Ich bin äußerst zufrieden mit den Settings und als Legit Cheater in den letzten 20 Matches nicht aufgefallen. Natürlich hatte ich einige Momentan als der Aimbot jemanden durch die Smoke fokussiert hat und ich ihn getötet habe, aber dies wurde immer als Luck von gegnerischen Team wie auch meines Vernommen. Ich bin sehr froh das ich diesen Cheat gefunden habe. Zusätzlich gibt es ein dicken Plus für den Cheat da es möglich ist, diesen in FACEIT, ESEA, etc. zu nutzen. Wobei mein FaceIT Test noch kommende Woche hochgeladen wird.
    Zusammenfassung:
    - Guter Schutz (undetected since 2006)
    - Wenig Feature
    - Die Features laufen einwandfrei, es gibt keine FEHLER!!!!
    - Settings sind freieinstellbar, ingame wie auch als .txt (Settingfile)
    - Komplizierter Start mit den Cheat
    - Preisleistungsverhältnis ist gut.
    Aimbot/Trigger:
    - Kein Ruckeln
    - Bei richtiger einstellung des Bone's wird auch exakt dieses Fixiert.
    - Trigger manchmal etwas zu schnell (Settings bedingt)
    - Trigger funktioniert dennoch einwandfrei und kaum Probleme
    ESP:
    - Erscheint nur dann wenn man es benötigt.
    - ESP ist ein FEATURE welche ich eigentlich nich nutze, daher mangelt es an REVIEW dieser seits.

------------------------------------------------------------

Summary / Conclusion / Overview:

Forum: 5.8/10
    Team/Community/Socialmedia: 9.2/10
    Product (Das Produkt): 9.8/10

Price-performance ratio (Preisleistungsverhältnis): 10/10
    Value for money will be treated separately in the evaluation
    Preisleistungsverhältnis wird gesondert bei der Bewertung behandelt

Overall result (Gesamtergebnis): 8,7/10

Overall, I'm very pleased with the cheat, as well as the community, the forum could be a little friendlier.
    (As soon as the homepage (FrontPage) is finished, I might let myself be changed)
    Ich bin im großen und Ganzen sehr zufrieden mit den Cheat, wie auch der Community, das Forum könnte etwas benutzer freundlicher werden.
    (Sobald die Homepage (FrontPage) Fertig ist, lass ich mich vielleicht umstimmen)
    In the coming weeks, I plan to make a video about the cheat to introduce it and to demonstrate a test.
    This video will be in German for the excited German customers.

I'm sorry for my bad English.

Thank you for your honest review!
    Feel free to ask me anything about the cheat!
    Buy Premium | Available Cheats | Premium Support | Purchasing questions
    I will not answer any support related questions over PM!

Your review so good man.

Tags for this Thread